معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی ۲۲بهمن امسال پرشور‌تر از سال‌های گذشته شود.  

دشمن با توطئه‌ها و دسیسه ها نتوانست مقاومت ملت ایران را در انقلاب اسلامی بشکندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست با دهیاران سراسر استان با اشاره به دشمنی دیرینه مقامات آمریکا با ملت ایران بیان کرد: علیرغم همه فشارها، توطئه‌ها و دسیسه ها نتوانست مقاومت ملت ایران را در انقلاب اسلامی بشکند و برای همین باید به گذشته افتخار کرد.

وی افزود:برجام یکی از کار‌های بزرگ دولت و نظام بود و دیپلمات‌های ما در صحنه جنگ سیاسی توانستند اراده ملت را به کرسی بنشانند. این توافق ایران را از فصل هفت شورای امنیت خارج کرد و سایه چند قطعنامه را از سر ملت ایران کم کرد. به دلیل این ثمرات بود که آمریکا یک طرفه از آن خارج شد و به نوعی اعلام ستیز با ایران کرد.
 
وی گفت: استان کرمانشاه پیش از انقلاب با محوریت جامعه روحانیت مبارز و پس از انقلاب نیز در صحنه‌های دفاع به معنای حقوقی سینه ستبر ایران اسلامی بوده است. ۹۸۰۰شهید که ۳۰۰۰نفر از آن‌ها در بمباران‌ها بودند و ۱۰۰۰شهید زن و ۱۷۰۰شهید از اهل سنت و ۷۵۰شهید از جامعه اهل حق نشان از ارادت و حمایت مردمان این سرزمین به انقلاب و اسلام داشته است.
 
الهی تبار گفت:انشالله فردا حضوری همانند ۱۳آبان گذشته که بی نظیر بود را در راهپیمایی ۲۲بهمن شاهد باشیم و نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر و با حفظ انسجام ملی و توجه به تاکیدات رهبری از آرمان‌های خود دفاع خواهیم کرد.
 
وی بیان کرد:دهیاری‌ها یکی از نماد‌های جمهوریت در کشور بشمار می‌آیند. در طول این چهل سال ۳۶انتخابات برگزار شده که در هیچ کشوری سابقه نداشته است. شورا‌های شهر و روستا و دهیاران نماد مردم سالاری دینی هستند و این حرکت بزرگی برای مدیریت روستا‌ها بود.
 
وی افزود: در حوزه اجتماعی دولت حرکت فوق العاده‌ای انجام داد و با رصد مسائل اجتماعی واقعیت‌ها را برجسته کرد و در اختیار مسئولان کشور قرار داد.  امروز مقام معظم رهبری بطور مستقیم در مبحث آسیب‌های اجتماعی ورود دارند و در این موضوع آنچه مهم است مشارکت اجتماعی و حضور مردم است.
 
وی ادامه داد:برای معضلات اجتماعی برنامه تدوین شده ما نیاز به پای کار بودن مردم دارد. مهارت آموزی محور برنامه‌های پیشگیری است. در این موضوع دهیاران و شورا‌های روستا می‌توانند با دعوت از بزرگان و چهره‌های اثر گذار نقش آفرین باشند.
 
وی گفت: در حوزه امنیتی استان کرمانشاه خوشبختانه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و اشراف اطلاعاتی نسبت به منطقه دارد. در حوزه کاهش جرائم کلان جزو استان‌های موفق کشور بوده ایم. در قضایای سال ۹۶نیز استان موفق و سرافراز بود. در جرائم خشن از رتبه ۹ به ۱۵ رسیده ایم و وضعیت خیلی خوبی داریم. در پیشگیری از جرائم خرد نیاز به مشارکت و تشریک مساعی به ویژه در روستا‌ها وجود دارد.
 

انتهای پیام/ز

در حوزه امنیتی استان کرمانشاه خوشبختانه از وضعیت مطلوبی برخوردار است

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.